Translate

luni, 4 februarie 2013

Multifunctionalitatea unui avocat

Complexitatea cu care un avocat se intalneste in profesie depaseste de multe ori imaginatia fiecaruia dintre noi. La telefon vorbeste de un dosar penal si implicarea pe care clientul tau o are, faci o actiune in comercial apoi vine clientul cu probleme in dreptul familiei si brusc dai cu capul de vestita mediere care de multe ori incurca decat descurca.

Ex. Eu fiind din Bucuresti doresc sa fac o contestatie la un proces verbal - biroul rutier din Timisoara de exemplu si trebuie mediat conflictul inainte sa ajunga in instanta :)  Eu trebuie sa ma duc la Timisoara, la un mediator sa spun un simplu "NU" si gata ? :) Sa strabat atata drum ca sa am parte de o judecata :) Si cine plateste acel mediator care doreste sa ma informeze bune si rele ....  eu unul solicit in final un aparator din oficiu :)

Nicolae Iorga spunea:
Deosebeste mana care se intinde ca sa te ridice de aceea care te prinde pentru a te opri“.

Dupa parerea mea medierea asta e mai rea ca o femeie. De ce? Ca atata retorica si dialectica in ceea ce priveste realitatea problemei se transforma foarte usor in sofism.

Niciun comentariu: