Translate

joi, 29 martie 2012

Magistratii cu dureri de cap

Am fost intr-un club duminica seara  si am stat pana la 3 dimineata .... acolo era si un magistrat care s-a distrat de minune si dupa ce am plecat din cate am inteles. Luni dimineata am avut dosar in complet cu magistrul pricinii :) Era ca in filmele de comedie in care se cerea pauza din 30 in 30 de minute din partea lui. Nu stia dosarele, procurorul ducea un dosar in dreptul capului sii ii facea rezumatul in 10 secunde. Ducea mana la cap exagerat. Ar trebui sa existe o institutie o persoana care sa ii verifice la fiecare intrare in instanta. Eu unul am terminat repede in ziua respectiva dar nu am prins a 4-a pauza ceruta de magistrat. Binenteles ca e la judecatorie :) Nu se poate sa nu fie verificati cand intra in sedinta. Un alcool test, un mers pe dunga fixa :) sa fie ceva acolo macar !!!

"Dacă piatra de fundament este înclinată, zidul nu poate fi drept." Proverb australian

Niciun comentariu: