Translate

sâmbătă, 29 decembrie 2007

Wifi avantaje si dezavantaje

De curand m-am intrebat cat de legala poate fi o conexiune la internet prin Wifi dat fiind faptul ca proprietarul Wifi-ului nu doreste sa shareze conexiunea la internet. In speta ma aflu intr-un bloc cu 7 etaje. Vecinul meu de la 5 are wifi pentru laptopul sau (eu fiind la 6 exact sub respectivul), in acelasi timp prin telefonul meu HTC (Kaiser, care este un mic calculator cu card de 4 Gb si procesor de 400 Mhz) cu programul Devicescape care se poate descarca gratis si imi ofera posibilitatea sa ma loghez la orice retea wifi fara sa am acceptul nimanui (in acelasi timp tot wifi , telefonul meu poate fi un router wirless (sau prin cablu) pentru calculator fara prea multa bataie de cap) Deci pot avea internet prin telefon care are receptor wifi si care imi poate redirectiona internetul cu usurinta catre laptop. Pot sa "atak" Nasa prin internetul furnizat vecinului .... pana la urma cine ar fi vinovatul eu sau el ? :) Cum poti depista un utilizator la wifi? hohoho. Mai am putin si imi conectez routerul wireless la routerul sau. Nu am folosit pana acum in cafenele sau in restaurante Free Wifi Spots insa banuiesc ca nu semnezi niciun contract prin care sa te angajezi sa fii un utilizator de "buna credinta" ?!?!? De fapt ce reglementare ar fi pentru asa ceva? Domnule judecator ( v-am ales din "lista" pentru ca imi place cum ganditi) ce parere aveti?

Niciun comentariu: