Translate

joi, 10 februarie 2011

Garantie falsa - S.C. Regenesis S.R.L. - service autorizat

Ziele trecute am depus in garantie la Vodafone un telefon practic nou dar esuat din punct de vedere tehnic, firma de service Regenesis se spala pe maini spunandu-mi telefonic ca telefonul prezinta urme de lichide in interior si ca daca doresc sa il repar ma costa in jur de 400 ron. Cui si cum sa explic ca acel telefon nu a avut nicio legatura cu apa? Ei scapa de garantie foarte simplu si usor, eu raman cu paguba. Binenteles ca exista un articol in certificatul de garantie care mentioneaza ca se pierde garantia daca aparatul prezinta urme "cu lichide" Cum sa imi repar (in garantie fiind) telefonul fara sa dau bani?

Motto-ul S.C. Regenesis S.R.L. "Centru Service Autorizat" Bd-ul Timisoara nr. 92 Sector 6 Bucuresti
Tel: 0372155300

"Sa nu dai sa vezi cum ai"

9 comentarii:

Anonim spunea...

:)se pare ca au un raspuns pt toata lumea...si eu am trimis un iphone 4 cumparat de la vodafone si am primit exact raspunsul ca :"telefonul prezinta urme de lichid la mufa usb si garantia este anulata:)"binenteles ca vodafone nu isi asuma raspunderea service'ul nici atat ramane sa platesc reparatia de 800 RON,dar nu am de gand sa fac acest lucru .

Anonim spunea...

sunt niste nesimtiti si eu am cumparat un telefon acum 2 saptamani si mi l-au trimis la ei pt deblocare . si trebuia sa il primesc akum 0 saptamana ...

Anonim spunea...

Sunt abonat vodafone am abonament la o tableta Lenovo care s-a si defectat trimizando in servis la Regenesiss  pt o mufa usb mi-a cerut suma 600 ron motiovand faptul ca este lovita ceea ce nu este adevarat pierzandumi garantia sustinuta de ei. Aceasta tableta a fost reparata intr-un servis cu suma de 150 ron pe cont propiu. Aceasta cauza ma facut sa fiu foarte dezamagit pe firma vodafone ceea ce ma face ca dupa 7 ani de abonament sa reziliez contractul cu ei, fiind foarte necredibili.

Anonim spunea...

Am patit si eu asa ceva chiar azi. Telefon de cateva luni, l-am trimis la reparat si mi-au zis ca s-a pierdut garantia pentru ca a fost umblat in el, asta dupa ce ei l-au desfcut si au zis ca trebuie schimbata bateria si placa de baza in valoare de 600lei.
Am refuzat si au zis ca mi-l trimit inapoi. Intrebarea mea a fost: Cum imi dovediti ca a fost umblat in el deja, cand voi ati umblat la el. Orice urma pe surub poate fi de la ei, nu de la mine. Si este cuvantul meu impotriva lor, si nu prea am ce face. O sa-l refuz cand mi-l trimit inapoi, o sa fac reclamatie. Daca nu rezolv nimic il iau si ma duc la alt service.
Pentru viitor stiu sa nu mai am de aface cu acesti oameni.

[ A ]

Anonim spunea...

a-r trebuii dati in judecata, pe cei de la opc nu-i intereseaza. si eu am
cumparat de la vodafone un iphone 4 dar dupa 2 zile de la cumparare au si aparut problemele telefonul nu tine semnalul ma sunau prietenii si cunoscutii pe telefonul de firma spunandu-mi ca telefonul meu este inchis , defapt era deschis dar nu avea semnal mereu aparea pe display network lost ; l-am dus inapoi la vodafone acestia au trimis telefonul la'' licentitatii'' de la regenersis . dupa 5 zile l-am primit innapoi cica reparat [resoftat].a functionat 2 saptamani dupa care au aparut aceleasi semne se intrerupeau convorbirile nu puteam sa fiu sunat din cauza ca nu avea semnal. si la ora actuala telefonul este la muzicantii de la REGENERSIS marii experti in telefoane!!! m-am gandit sa trimit un mail in SUA la producatorii apel sal-e comunic ce reclama buna au la iphone!! sa schimbe telefonul nici nu vor sa auda!!!!1

Anonim spunea...

de 4 ori am trimis tel la reparat-nimic..tot nu am tel ca lumea-i-si bat joc de banii nostri

Anonim spunea...

Salut, pentru persoana care spune ca a trimis de patru ori telefonul in service: daca l-ai trimis de mai mult de trei ori ai dreptul legal sa soliciti inlocuirea produsului cu altul nou identic sau echivalent.

Avocatul Anonim spunea...

@anonim ideea e sa fie in garantie si sa il repare! Nu sa zica ca am bagat apa in el si gata, am iesit din conditiile garantiei. Bine firmele producatoare s-au smecherit au surubele care capata alta culoare atunci cand ajung in contact cu apa, si de aici teoriile lor.

Anonim spunea...

Si eu am avut un Sony xperia z3 cumparat de la Vodafone. Dupa 3 repartatii de dezlipire a ecranului (banueisc ca a fost o serie cu defectiuni), discutii cu service-ul si Vodafone, am reclamat la ANPC si dupa 2 saptamani am primit banii inapoi.